Träningsvärk i rygg och biceps!

Torsdagens rygg-baksida axlar och biceps träandes med PT Ma. Det blev ett sjukt pass! Inte så många övnignar som jag brukar göra, men nu fick jag ju hjälp att köra tre extra reps på alla övningar, eller hjälp jag blev tvingad ;), vilket gjorde att man körde sig slut mycket fortare!
Det är välidgt bra att träna med en annan pt, eftersom den är mycket hårdare med ens teknik än vad en annan träningskompis skulle va, och jag är ju likadan tillbaka såklart haha
Sen kan man sno grejer man kan använda sig av i sin egen coahing.

Rygg
Marklyft - 110kg/4 110kg/4 110kg/2 (Hade glömt mina remmar så orkade inte hålla greppet, behöver gå ner till 100kg)
Chins - Detta är min akilleshäl, jag avskyr chins för jag suger på det. Men för första gången på evigheter gjorde jag två stycken korrekta :) Jag gjorde förr 10, fast då hade jag fel teknik och använde biceps för mycket så 2 egna 5 negativa, 5 negativa, 5 negativa - Var helt slut här efteråt!
Rodd omvänt grepp till mage
- 40kg/8 40kg/15 50/4kg
Liggande korsdrag 10kg (per sida)/15 15kg (per sida)/5 10kg (per sida)/3
Shrugs i smith Bred 60kg/10 Saml 60kg/8 Bred 60kg/10

Biceps
Stående Ez-culr 21an, 7hela, 7från bott till hälften, 7 från topp till hälften. Skriver hur många jag gjorde utan hjälp 30kg 7,0,0 25kg 6,0,0 20kg 7,0,0
Omvänd curl i drag 30kg/8 30kg/6 25kg/4

Ryggresning i ställning ( Bellyback) Egen kroppsvikt/7 Egen kroppsvikt/7 Egen kroppsvikt/7


I fredags kom sjuk träningsvärk i biceps!
Igår lördags höll den träningsvärken i sig och så kom en fruktansvärd träningsvärk i latsen! Var evigheter sen jag ahde det :) Hade jag bara haft mina remmar så hade jag fått lite mer värk i ryggen också, it would hade been complete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0