Resultatfokus

Det är dags att fokusera på resultat igen! Så då åkte den fram igen, träningsdagboken!



Alltid bra att skriva ner allt så slipper man fundera på vilka vikter man körde på sist och se sin egen utveckling!
Dagens förmiddagspass innehöll bröst, framsida axlar (räknar med lyft åt sidan till denna) och lite mage. Har dock väldigt svag sen i höstas, då körde jag på 90 i bänk, e inte närheten av detta nu :( Det e la de där tre månderna med 20reps som gjort mig svag *haha

Uppvärmning: snabb promenad till gymmet och 10 min på bandet.
Bänkpress 80kg 4, 3, 2 reps
Lutande hantelpress 30kg 5, 3, 2 reps
Lutande bröstpress 58,5kg 8, 6 , 6 reps
Peckdeck 45kg 10, 8 , 8 reps
Smithpress med mycket lutning (här möts bröstträningen och framsida axelträningen) 50kg 9, 5, 3 reps
Armhävningar mellan två bänkar med frånskjut -kg 8 reps

Hantellyft framåt 10kg 6, 8, 9 reps
Stående militärpress 30kg 6, 6, 5 reps
Axellyft i maskin 22,5kg 7,9,7 reps

Magmaskin drag 38,5kg 15, 10, 10 reps
Senda crunch (benen lutas ner åt sidan ca 45grader, då hamnar ryggraden i bäst läge) -20 per sida

10 min på bandet i hög lutning som avslutning

Inget bra pass alls resultat mässigt alls...får se om ett tag om man kan bli lite nöjdare...men ja jag blev svettig ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Själv har jag tappat bort min, men saknar den en smula... :(

2009-07-07 @ 10:30:19
URL: http://metrobloggen.se/annoula

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0