Träning Måndag-Onsdag

Måndagen:
Bra axel och bicepspass på byggargymmet, denna gång fanns stereo, dock bara en skiva *skrattar
Körde samma övningar som sist så orkar inte skriva upp dem idag, får bli nästa gång igen :)

Sen blev det ca 5kms löpning efter det :)

Tisdag:
Ett okej bröstpass på byggargymmet igen.

Har dock kommit fram till att mina pass blir mycket bättre när någon kan hjälpa mig ltie, har alltid lite extra kvar att ge som jag inte kan ta ut själv :(

Onsdag
Tebax på "arbetsgymmet" eller vad det nu är jag brukar kalla det.

Soalde en stund först.
Jag brukar inte gilla att köra det först känenr mig helt slö om jag ska träna efter då. Men ja solpriset är billigare före tre och man e ju inte dum ;)
Men jag tog en dusch efter solningen och en drink +massa vatten så var man fit for fight igen :)

Rygg och triceps blev det:

Rygg
Latsdrag, brett grepp
Marklyft. (Kör från golvet, ger så mycket mer tycker jag)
Bredd rodd, övre halva vägen.
Ryggresningar i ställing
Omvänd peckdeck

Triceps
Dips
Pushdown
Kickbacks



Sen blev det hojresa ner till babys mamma och utgång i liten park med ett grymt kul coverband :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0