Pass Ett

För första gången på ett bra tag har jag genomfört ett träningspass i gymmet trots att jag tappade suget.
När jag brukar tappa sugen så brukar jag strunta i träningen och gå hem eller ngt.

Idag tappade jag lusten precis innan jag skulle börja med chinsen, men istället för att sura ihop så körde jag på och det är jag hyfsat nöjd :)

Dagens första pass:

Uppvärmning: Bodycombat uppvärmning 35.

Styrka
Rygg

Chins (tänker inte skriva ut resultatet eftersom denna inte gick bra alls)
Marklyft
Rodd med v-handtag
Omvänd peckdeck

Triceps
Dips
Pushdown, brett grepp
Hantelkickback

Ben
Benpress

Ngt som verkligen varierar är vilken vikt man ska ha på benpressen. Det är ju alltid olika lutningar, om man pressar ifrån fotplattan eller om man pressar den ifrån sig osv.

Sen de vanliga avslutande 20 armhävningar, 20 ryggresningar, 20 crunch.

Lite cardio femton minuter på hmm ja cykel med ryggstöd, en som ser ut som en stol... level 5 denna gång. snabbt snabbt, mycket svett.

Snart dags för nästa pass.

Kommentarer
Postat av: Madelene

det är starkt att köra på trots olusten...! Träningen blir ju 1000 gånger jobbigare när man känner så :)

2008-06-24 @ 17:37:26
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0